„Димитрие Чуповски“ бр.13, 1000 Скопје +38923244000 ic@mchamber.mk
29.09.2025 - 14.10.2025 , Обука
Сала 1, 5-ти кат, Стопанска комора на Северна Македонија
Конзистентноста и континуитетот во креирањето на содржина во денешно време се клучни фактори за остварување на долгорочни врски и ефикасна комуникација со целната публика. Потребата за содржина на публиката постојано расте, а со тоа и неопходноста за помасовна и поредовна продукција на содржини. Со правилна методологија, една кампања може да се претвори во десетици содржински парчиња - од статични објави, преку видеа и reels, до инфографици, статии или email њузлетери.
Во насока на пренесување на овие знаења за ефикасно управување со маркетинг кампањите, Стопанската комора на Северна Македонија на 14 октомври 2025 година го организира семинарот: „Content Repurposing: Како една кампања да ја претворите во месеци содржина“ кој во себе ја носи филозофијата на модерниот маркетинг, а тоа е потпирање на стратегија на паметно пренаменување на содржини.
Овој пристап на прилагодување на содржина им го олеснува на компаниите и организациите процесот на креирање на нови парчиња содржина, им обезбедува конзистентност и континуитет на долг рок, во исто време задржувајќи ги бренд идентитетот, тонот на комуникација и насоката на комуникација на брендовите.
Семинарот е наменет за маркетери, претприемачи и креатори на содржина кои сакаат да ја зголемат видливоста и долготрајноста на своите кампањи преку стратешко реупотребување на содржината.
Главната цел на семинарот е да се прикаже процесот преку кој од една креативна идеја, може да се извлече максимална вредност и да се создадат повеќе формати на содржина прилагодени за различни канали, целни групи и маркетинг цели.
По завршувањето на сесијата, учесниците ќе бидат подготвени да:
Семинарот е соодветен за претставници на комуникациски и маркетинг сектори. Посетителите е неопходно на семинарот да понесат лап топ за активно учество во праткитчниот дел.
I дел: Основи на Content Repurposing
· Што значи пренаменување на содржина?
· Зошто брендовите во светот започнуваат да пренаменуваат?
· Зошто пренаменување не е исто со реобјавување на содржина?
· Како пренаменувањето влијае на перцепцијата за брендот?
II дел: Процес на пренамена на содржина
· Анализа на кампања – селекција на клучни пораки
· Дефинирање на content pillars (столбови на комуникација)
· Дефинирање на формати на содржина
· Развој на комуникациски план
· Студија на случај: Комуникациски план со пренаменета содржина
III дел:Техники за пренамена на содржина
· Развој на содржини од промотивно видео
· Развој на содржини од блог пост
· Развој на содржини од Instagram пост
· Алатки за автоматизација и организација на содржини
IV дел: Практична примена на Content Repurposing
· Практична вежба: Изработка на Content Repurposing кампања за сопствен бренд
· Фидбек сесија и насоки за унапредување
- Ива Дујак Ѓурѓиќ e Доктор на науки од областа на маркетингот, со специјализација дигитален маркетинг. Основач и директор на маркетинг агенцијата MOVEMENT, маркетинг експерт со повеќе од 16 години работно искуство во развој на стратегии и кампањи за бројни интернационални и локални брендови.
За сите учесници на семинарот ќе биде обезбедено:
- работни материјали во електронска верзија;
- ручeк и освежување;
- сертификат за учество на семинарот.