28.08.2018 (Форум)
Меѓународни деловни средби - „MEET4BUSINESS AGRA 2018“ - 28.08.2018 Р.Словенија

10.09.2018 (Конференција)
Самит за планински туризам во Централна Европа – MoReSCE- 10-12.09.2018

11.09.2018 (Семинар)
ИНТЕРЕН МАРКЕТИНГ – СПОЈ НА МАРКЕТИНГОТ И ЧОВЕЧКИТЕ РЕСУРСИ

14.09.2018 (Семинар)
ИЗГОТВУВАЊЕ НА БИЗНИС ПЛАНОВИ И ЕКОНОМСКИ АНАЛИЗИ

14.09.2018 (Семинар)
5 WHY – 5 ЗОШТО И FISHBONE / ISHIKAWA – РИБЈА КОСКА ДИЈАГРАМ ТЕХНИКИ ЗА СИСТЕМАТСКИ АНАЛИЗИ ЗА ПОСТИГНУВАЊЕ НА ОЧЕКУВАНИ РЕЗУЛТАТИ

18.09.2018 (Семинар)
ВЕШТИНИ ЗА УСПЕШНО ПРЕГОВАРАЊЕ- WIN-WIN -профит, договор и лојални клиенти-

20.09.2018 (Семинар)
ОБУКА ЗА ДЕЛОВНИ АСИСТЕНТИ И ФИНАНСИСКИ АДМИНИСТРАТОРИ, АРХИВСКО И КАНЦЕЛАРИСКО РАБОТЕЊЕ И УНАПРЕДУВАЊЕ НА ПРОТОК НА ДОКУМЕНТИ, ИНТЕРНА И ЕКСТЕРНА КОМУНИКАЦИЈА ВО КОМПАНИЈАТА

21.09.2018 (Семинар)
НАЈНОВИТЕ ИЗМЕНИ ВО ЗАКОНОТ ЗА РАБОТНИТЕ ОДНОСИ

26.09.2018 (Форум)
БИЗНИС СРЕДБИ И РЕГИОНАЛЕН БИЗНИС ФОРУМ 26 септември 2018 година, Нови Сад, Србија

28.09.2018 (Семинар)
ОБЕЗБЕДУВАЊЕ НА ПОБАРУВАЊАТА СО ЗАЛОЖНО ПРАВО СУДСКИ СПОРОВИ КОИ ПРОИЗЛЕГУВААТ ОД РЕАЛИЗАЦИЈА НА ЗАЛОЖНО ПРАВО

28.09.2018 (Семинар)
БЕЗБЕДНОСТ НА ИТ-ИНФРАСТРУКТУРА

02.10.2018 (Советување)
ТЕХНИКИ И МЕТОДИ НА ТИМСКА РАБОТА, ЛИДЕРСТВО ВО ТИМОТ И КРЕИРАЊЕ НА ИДЕИ - „BRAINSTORMING“

17.10.2018 (Бизнис средби)
Marketplace Austrian food, Виена, Австрија. 17.10.2018

07.11.2018 (Бизнис средби)
Бизнис средби ЈИЕ ИТ САМИТ 7-9 ноември 2018 Нови Сад, Србија

Прашалник

Прашалник за членките и корисниците на услугите на Комората

Стопанската комора на Македонија се обврзува во целост да ја спроведува  Политиката за квалитет, која е составен дел на целокупната работна политика на институцијата и е заснована  на воспоставување, примена и одржување на пазарно ориентираниот работен систем и на принципите на унапредување со квалитетот, со цел потполно задоволување на барањата од стандардот  ISO  9001:2015, потребите и очекувањата на членките и корисниците и со став за континуирано подобрување  на системот за управување со квалитетот и зголемување на ефективноста и ефикасноста на комплетното работење на институцијата.

Основните принципи  на Политиката за квалитет, кон кои Комората сега и во иднина се обврзува, меѓу другото, се засновуваат  на:

• Уважување  на нашите членки и корисници, домашни и странски институции,  разбирање и балансирање на нивните потреби и очекувања со потребите и очекувањата на нашите добавувачи, вработени и општеството, со настојување целосно да се задоволат сите страни;
• Засновање на нашите одлуки на логични и интуитивни анализи од прибраните податоци, кога е можно од прецизни мерења на карактеристиките на услугите, процесите и системот за управување со квалитет, со што гарантираме за доставување  на   квалитетна услуга   до  ценетата членка и корисник, зголемување на  нивната доверба кон нас и  подобрување на   имиџот на институцијата;

За таа цел, креиран е Прашалник за задоволство на членките и корисниците, доставен  во прилог, со кој би сакале и Вие да дадете свој придонес  во заедничкото работење, во смисол на доставување  Ваши конкретни забелешки и сугестии за подобрување, со кои дадената услуга од наша страна, ќе биде уште поефикасна и поквалитетна.



Контакт адреса :
Стопанската комора на Македонија
ул. Димитрие Чуповски, 13
1000 Скопје
Контакт: Емилија Тодоровска
Тел: ++ 389 2 3244047 Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: emilija@mchamber.mk









 

Премиум покровители

Покровители

Силвер покровители

Партнери

Државни институции

Меѓународни институции

© 2008 Стопанска комора на Македонија, задржани сите права