19.04.2018 (Конференција)
ЗАЈАКНУВАЊЕ НА СОРАБОТКАТА ПОМЕЃУ БИЗНИС ПАРТНЕРИТЕ ПРЕКУ УНАПРЕДУВАЊЕ НА АРБИТРАЖНОТО РЕШАВАЊЕ НА СПОРОВИТЕ - АРБИТРАЖАТА ДЕНЕС: ИНИЦИЈАТИВИ И МОЖНОСТИ-

20.04.2018 (Семинар)
Подобрување на репутацијата и имиџот на компанијата преку брзо и ефикасно решавање на жалби, поплаки и неусогласен производ, системски решенија, вештини и решавање на конфликтни ситуации интерно во компанијата и према купувачите

20.04.2018 (Конференција)
Конференција на тема: „Зголемување на конкурентноста на домашните мали и средни претпријатија со цел подобрување на нивната соработка со странските инвеститори“ - Можности и предизвици-

23.04.2018 (Работилница)
ВОВЕД ВО РЕЛАЦИОНИ БАЗИ НА ПОДАТОЦИ

23.04.2018 (Семинар)
ОРГАНИЗАЦИЈА И НАДЗОР НА ДОКУМЕНТИРАН СИСТЕМ НА ИНФОРМАЦИИ ВО КОМПАНИЈАТА И ПРИМЕНА НА ЗАКОНОТ ЗА АРХИВСКО РАБОТЕЊЕ

24.04.2018 (Семинар)
МЕНАЏИРАЊЕ НА ВРЕМЕТО ВО ОРГАНИЗАЦИИТЕ (TIME MANAGEMENT)

24.04.2018 (Советување)
Вработување согласно одредбите на Законот за работните односи, разлики помеѓу вработувањето на кандидатите според Законот за работните односи и Законот за вработените во јавниот сектор и Законот за административните службеници

26.04.2018 (Семинар)
Еднодневен семинар: Измени во подзаконската регулатива во областа на противпожарната заштита

26.04.2018 (Инфо сесија)
Инфо сесија на тема: Развојни насоки на програмите за советодавни услуги во земјоделието за подобрување на локалната економија

27.04.2018 (Семинар)
ЕФИКАСНИ МАРКЕТИНГ КОМУНИКАЦИИ СО ФОКУС НА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ И СОЦИЈАЛНИ МРЕЖИ

30.04.2018 (Семинар)
ПРАВНА ПРИРОДА НА ДОГОВОРИТЕ ЗА ПРЕВОЗ И ШПЕДИЦИЈА, ПРАВА И ОБВРСКИ НИЗ ПРИЗМАТА НА СУДСКАТА ПРАКСА И ВИДОВИ ДОКАЗИ

30.04.2018 (Семинар)
Еднодневен семинар на тема:БАРАЊА НА СИСТЕМОТ ЗА УПРАВУВАЊЕ СО ЕНЕРГИЈА, СПОРЕД БАРАЊАТА НА МЕЃУНАРОДНИОТ СТАНДАРД ISO 50001:2011 ENERGY MANAGEMENT SYSTEM (ENMS)

08.05.2018 (Бизнис средби)
Конференција и меѓународни деловни средби „FUTURE OF BUILDING“ 8-9 мај 2018 година, Виена, Австрија

29.05.2018 (Семинар)
УНАПРЕДУВАЊЕ НА ПРАВOТО ЗА БЕЗБЕДНА И ЗДРАВА РАБОТНА СРЕДИНА (Законска регулатива на БЗР во Р.Македонија)

30.05.2018 (Форум)
Бизнис форум: Франција – Балкан 2018-30.05-01.06.2018, Белград

Бизнис-настани

11.12.2017 - 11.12.2017


Семинар Стопанска комора на Македонија, сала4, 5-ти кат,  Македонија

ЕФИКАСНО РЕШАВАЊЕ НА КОНФЛИКТНИ СИТУАЦИИ ВО ОДНОС НА ПОПЛАКИ/НЕЗАДОВОЛСТВО ОД КЛИЕНТИ И СООДВЕТНА ЗАКОНСКА РЕГУЛАТИВА


Еднодневна обука:

ЕФИКАСНО РЕШАВАЊЕ НА КОНФЛИКТНИ СИТУАЦИИ ВО ОДНОС НА ПОПЛАКИ/НЕЗАДОВОЛСТВО ОД КЛИЕНТИ И СООДВЕТНА ЗАКОНСКА РЕГУЛАТИВА – НАПРЕДНА МЕТОДОЛОГИЈА

11.12.2017 (понеделник)
9:30 – 15:30 часот
Стопанска комора на Македонија, сала 4 на 5-ти кат

Целта на оваа интерактивна обука претставува обезбедување на конкретни упатства и know-how за дизајнирање и спроведување на ефикасен и ефективен процес за обработка на поплаки/жалби за сите видови комерцијални или некомерцијални активности, вклучувајќи ги и оние поврзани со електронската трговија. Таа е наменета за вработените во организацијата и нејзините клиенти, подносителите на поплаки/жалби, како и други заинтересирани страни (мало продажба и големо продажба).

Информациите добиени преку процесот на обработка на поплаки/жалби може да доведат до подобрување на производите и процесите. Кога жалбите се соодветно поставени, може да ја подобрат репутацијата на организацијата, без оглед на големината, локацијата и секторот.
Справувањето со жалби преку планиран процес како што е дефинирано во секој систем на работа, може да го подобри задоволството на клиентите. Поттикнувањето повратни информации од клиентите, вклучувајќи и поплаки ако клиентите не се задоволни, можат да понудат можности за одржување или зајакнување на лојалноста на клиентите и подобрување на домашната и меѓународната конкурентност.

Имплементација на процесот за постапување со поплаки/жалби ќе биде обработена за време на обуката, и тоа преку следните теми:
- да се обезбеди пристап на клиентот до отворен директен разговор;
- да ја зајакне способноста на организацијата да ги разрешува жалбите на 
  конзистентен, систематски и одговорен начин, на задоволство на  
  подносителот;
- подобрување на способноста на една организација да ги идентификува 
  трендовите и да ги елиминира причините за поплаките, како и да ги подобри 
  операциите на организацијата;
- да помогне организацијата да создаде приод фокусиран на клиентите за 
  решавање на жалбите, и да го охрабри персоналот да ги подобри своите 
  вештини за работа со клиенти;
- да обезбеди основа за континуирано преиспитување и анализа на процесот на 
  обработка на жалбите, решавање на поплаките и подобрување на процесот.

Целна група:
-продавачи во малопродажба и/или големопродажба, вработени во сектор/процес поврзан со рекламации; вработените кои комуницираат со клиенти; менаџери кои се одговорни за решавање на поплаки/жалби/рекламации.

Цели на обуката:
Оваа обука се однесува на следните клучни аспекти во однос на постапување во однос на  поплаки/незадоволство на клиенти и ефикасно решавање на конфликтни ситуации во деловните процеси (понуда на производи и услуги, набавка, производство, финансии и слично):
- подобрување на задоволството на клиентите преку создавање средина 
  фокусирана на клиентите која е отворена за повратни информации 
  (вклучувајќи ги и жалбите), решавање на сите примени жалби и подобрување 
   на способноста на организацијата да го подобри својот производ и услуги на 
   клиентите;
- вклучување и посветеност на врвниот менаџмент преку соодветно стекнување 
  и распоредување на ресурси, вклучувајќи обука за персонал;
- т.н. признавање и решавање на потребите и очекувањата на подносителите;
- обезбедување на подносители на поплаки/жалби со отворен, ефикасен и лесен 
  начин за толкување на поплаките и незадоволството на клиентот;
- анализирање и оценување на поплаките/жалбите со цел да се подобри 
  квалитетот на производот и услугите на клиентите;
- ревизија на постапката за обработка на поплаки/жалби;
- разгледување на ефективноста и ефикасноста на постапката за обработка на 
  жалби.

Оваа интерактивна обука е во корелација со сите права и/или обврски што се предвидени со важечките законски или регулаторни барања.


Предавач:

- Михаил Китановски, интернационален бизнис и менаџмент консултант, управител на „Д2ЕМ КОНСАЛТИНГ“ ДООЕЛ - Скопје, со 22-годишно искуство во областа на менаџментот.

За сите учесници на обуката ќе биде обезбедено:
- работен материјал;
- ручек и освежување и
- сертификат за присуство на семинарот.

Краен рок за пријавување: 6 декември 2017 година.
Во прилог: Агенда и Пријавен лист.


 


Агенда на настанот
Пријавен лист
Останати документи
Аплицирај електронски / on-line


Контакт: Анита Митревска
Тел: ++ 389 2 3244057
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: anita@mchamber.mk

Контакт: Михајло Донев
Тел: ++ 389 2 3244067
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: mihajlo@mchamber.mk










 

Премиум покровители

Покровители

Силвер покровители

Партнери

Државни институции

Меѓународни институции

© 2008 Стопанска комора на Македонија, задржани сите права