20.04.2018 (Семинар)
Подобрување на репутацијата и имиџот на компанијата преку брзо и ефикасно решавање на жалби, поплаки и неусогласен производ, системски решенија, вештини и решавање на конфликтни ситуации интерно во компанијата и према купувачите

20.04.2018 (Конференција)
Конференција на тема: „Зголемување на конкурентноста на домашните мали и средни претпријатија со цел подобрување на нивната соработка со странските инвеститори“ - Можности и предизвици-

23.04.2018 (Семинар)
ОРГАНИЗАЦИЈА И НАДЗОР НА ДОКУМЕНТИРАН СИСТЕМ НА ИНФОРМАЦИИ ВО КОМПАНИЈАТА И ПРИМЕНА НА ЗАКОНОТ ЗА АРХИВСКО РАБОТЕЊЕ

23.04.2018 (Работилница)
ВОВЕД ВО РЕЛАЦИОНИ БАЗИ НА ПОДАТОЦИ

24.04.2018 (Советување)
Вработување согласно одредбите на Законот за работните односи, разлики помеѓу вработувањето на кандидатите според Законот за работните односи и Законот за вработените во јавниот сектор и Законот за административните службеници

24.04.2018 (Семинар)
МЕНАЏИРАЊЕ НА ВРЕМЕТО ВО ОРГАНИЗАЦИИТЕ (TIME MANAGEMENT)

26.04.2018 (Инфо сесија)
Инфо сесија на тема: Развојни насоки на програмите за советодавни услуги во земјоделието за подобрување на локалната економија

26.04.2018 (Семинар)
Еднодневен семинар: Измени во подзаконската регулатива во областа на противпожарната заштита

27.04.2018 (Семинар)
ЕФИКАСНИ МАРКЕТИНГ КОМУНИКАЦИИ СО ФОКУС НА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ И СОЦИЈАЛНИ МРЕЖИ

30.04.2018 (Семинар)
ПРАВНА ПРИРОДА НА ДОГОВОРИТЕ ЗА ПРЕВОЗ И ШПЕДИЦИЈА, ПРАВА И ОБВРСКИ НИЗ ПРИЗМАТА НА СУДСКАТА ПРАКСА И ВИДОВИ ДОКАЗИ

30.04.2018 (Семинар)
Еднодневен семинар на тема:БАРАЊА НА СИСТЕМОТ ЗА УПРАВУВАЊЕ СО ЕНЕРГИЈА, СПОРЕД БАРАЊАТА НА МЕЃУНАРОДНИОТ СТАНДАРД ISO 50001:2011 ENERGY MANAGEMENT SYSTEM (ENMS)

08.05.2018 (Бизнис средби)
Конференција и меѓународни деловни средби „FUTURE OF BUILDING“ 8-9 мај 2018 година, Виена, Австрија

29.05.2018 (Семинар)
УНАПРЕДУВАЊЕ НА ПРАВOТО ЗА БЕЗБЕДНА И ЗДРАВА РАБОТНА СРЕДИНА (Законска регулатива на БЗР во Р.Македонија)

30.05.2018 (Форум)
Бизнис форум: Франција – Балкан 2018-30.05-01.06.2018, Белград

Бизнис-настани

15.12.2017 - 15.12.2017


Семинар Стопанска комора на Македонија,  Македонија

НАЧИНОТ ЗА ВРШЕЊЕ ПОПИС НА СРЕДСТВАТА И ОБВРСКИТЕ И УСОГЛАСУВАЊЕ НА СМЕТКОВОДСТВЕНАТА СО ФАКТИЧКАТА СОСТОЈБА УТВРДЕНА СО ПОПИСОТ


Еднодневен семинар на тема:

НАЧИНОТ ЗА ВРШЕЊЕ ПОПИС НА СРЕДСТВАТА И ОБВРСКИТЕ И
УСОГЛАСУВАЊЕ НА СМЕТКОВОДСТВЕНАТА СО ФАКТИЧКАТА СОСТОЈБА УТВРДЕНА СО ПОПИСОТ НИЗ ПРИЗМА НА ДАНОЧНАТА РЕГУЛАТИВА И МЕЃУНАРОДНИ СМЕТКОВОДСТВЕНИ СТАНДАРДИ

-  Правилник за попис -

 19.12.2017 година  (вторник)
10:00-15:00 часот
Стопанска комора на Македонија, сала 1 на 5-ти кат


        Стопанската комора на Македонија на 19 декември 2017 година организира еднодневен семинар на тема: „НАЧИНОТ ЗА ВРШЕЊЕ ПОПИС НА СРЕДСТВАТА И ОБВРСКИТЕ И УСОГЛАСУВАЊЕ НА СМЕТКОВОДСТВЕНАТА СО ФАКТИЧКАТА СОСТОЈБА УТВРДЕНА СО ПОПИСОТ НИЗ ПРИЗМА НА ДАНОЧНАТА РЕГУЛАТИВА“ - Правилник за попис.

        Целта на семинарот е стекнување на практични и теоретски знаења за правилната примена на регулативата која го уредува пописот како значаен дел од аспект на билансните позиции и даночната регулатива. Нецелосно или формално спроведен попис доведува најзначаните билансни позиции да се погрешни и неосновано искажани, што од друга страна се рефлектира на реално и објективно искажување на податоците во финансиските извештаи кое пак има влијание на преценување или потценување на добивката, односно загубата од што може да произлезат одредени санкции како прекршочни, така и кривични.

        На сите учесници ќе им се овозможи правилно да се едуцираат и да ги применуваат законските одредби пред се` за законски исправна сметководствена документација како веродостоен доказ за економската активност и регулативата за извршување попис со што ризикот ќе го сведат на минимум за изречување глоби при инспекциски надзори и трпење на прекршочни/кривични санкции.
Обврската за извршување попис ќе биде објаснета и согласно Законот за трговски друштва, одговорностите, презентација во судски постапки, како  и казнените одредби.
На семинарот ќе бидат образложени сите можни сценарија односно практични примери за сметководствената евиденција на разликите од пописот согласно даночната регулатива, и презентирани урнеци за интерните акти кои се задолжителна документација во процесот на отпочнување, текот и завршување на пописот.

ПРВ ДЕЛ
Веродостојноста на економските активности и доказната сила на трговските книги, односно сметководствената документација низ призма на даночната регулатива во РМ и Законот за даночна постапка;
● Обврска за водење сметководтсво, трговски книги, попис и усогласување на состојбите, чување на сметководствените документи, презентација во судски постапки, одговорност и казнени одредби согласно Законот за трговски друштва;
● Пописот низ призма на меѓународни сметководствени стандарди МСФИ за    МСЕ и рамката МСФИ;
● Сметководствените политики - вреднување на средствата и обврските;
● Формално прифатената одговорност на вработените со потпишување на   договорот за вработување други интерни акти на ниво на работодавач.

ВТОР ДЕЛ
● Попис на средствата и обврските како законска обврска и неопходна      потреба при искажување на податоци во билансите и финансиските     извештаи:
   - Законска регулатива за трговски друштва, буџетски корисници и      непрофитни организации;
   - Влијание на искажаните податоци во финансиските извештаи;
   -  Подготвителни активности за извршување попис;
   - Што вклучува пописот на средствата и обврските?

ТРЕТ  ДЕЛ
● Интерен акт за начинот на попис согласно специфичностите на дејноста:
   - Формирање комисија за попис
   - Датум на отпочнување со пописот, времетраење и рок за доставување на извештајот за извршениот попис;
   - Обврски на комисијата за попис и план за работа.

ЧЕТВРТ ДЕЛ
● Пописни листи;
● Усогласување на фактичката со сметководствената состојба;
● Извештај за извршен попис;
● Практични примери и интерни акти задолжителни при спроведување на   попис.


Предавачи:

- адвокат Александар Геровски од Скопје, со 7-годишно работно искуство, од кои 4 години како приправник - стручен соработник во адвокатска канцеларија и 3 години како самостоен адвокат. Примарна дејност во досегашното практицирање на правото се проблематиките од областа на трговското право, трудовото право, работните и облигационите односи;

- м-р Симонида Георгиевска, косопственик и раководител на Секторот за финансиски и сметководствени работи во Друштвото за даночен консалтинг „Каунт“ ДООЕЛ - Скопје, со 16-годишно работно искуство во областа на даночниот менаџмент, сметководството и деловното планирање. Магистар од областа на сметководството на тема: „Хармонизација на финансиското известување во Република Македонија базирано на МСФИ и МСФИ за МСЕ“;

- м-р Билјана Патлиџанковска, раководител на Секторот за организациски работи во Друштвото за даночен консалтинг „Каунт“ ДООЕЛ - Скопје со 10-годишно работно искуство, магистер по економски науки на тема: „Е-бизнис комуникација – движечка сила во бизнисот на 21-от век“.

За сите учесници на семинарот ќе биде обезбедено:
- работен материјал;
- закуска и освежување;
- сертификат за присуство на семинарот;
- прирачник.

Сите заинтересирани за учество на семинарот можат да се пријават најдоцна до 15.12.2017 година.


Агенда на настанот
Пријавен лист
Останати документи
Аплицирај електронски / on-line


Контакт: Елизабета Андриевска-Ефтимова
Тел: ++ 389 2 3244074
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: beti@mchamber.mk

Контакт: Михајло Донев
Тел: ++ 389 2 3244067
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: mihajlo@mchamber.mk










 

Премиум покровители

Покровители

Силвер покровители

Партнери

Државни институции

Меѓународни институции

© 2008 Стопанска комора на Македонија, задржани сите права