23.04.2018 (Семинар)
ОРГАНИЗАЦИЈА И НАДЗОР НА ДОКУМЕНТИРАН СИСТЕМ НА ИНФОРМАЦИИ ВО КОМПАНИЈАТА И ПРИМЕНА НА ЗАКОНОТ ЗА АРХИВСКО РАБОТЕЊЕ

24.04.2018 (Советување)
Вработување согласно одредбите на Законот за работните односи, разлики помеѓу вработувањето на кандидатите според Законот за работните односи и Законот за вработените во јавниот сектор и Законот за административните службеници

26.04.2018 (Семинар)
Еднодневен семинар: Измени во подзаконската регулатива во областа на противпожарната заштита

26.04.2018 (Инфо сесија)
Инфо сесија на тема: Развојни насоки на програмите за советодавни услуги во земјоделието за подобрување на локалната економија

27.04.2018 (Семинар)
ЕФИКАСНИ МАРКЕТИНГ КОМУНИКАЦИИ СО ФОКУС НА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ И СОЦИЈАЛНИ МРЕЖИ

30.04.2018 (Семинар)
ПРАВНА ПРИРОДА НА ДОГОВОРИТЕ ЗА ПРЕВОЗ И ШПЕДИЦИЈА, ПРАВА И ОБВРСКИ НИЗ ПРИЗМАТА НА СУДСКАТА ПРАКСА И ВИДОВИ ДОКАЗИ

30.04.2018 (Семинар)
Еднодневен семинар на тема:БАРАЊА НА СИСТЕМОТ ЗА УПРАВУВАЊЕ СО ЕНЕРГИЈА, СПОРЕД БАРАЊАТА НА МЕЃУНАРОДНИОТ СТАНДАРД ISO 50001:2011 ENERGY MANAGEMENT SYSTEM (ENMS)

04.05.2018 (Семинар)
МЕНАЏИРАЊЕ НА ВРЕМЕТО ВО ОРГАНИЗАЦИИТЕ (TIME MANAGEMENT)

08.05.2018 (Бизнис средби)
Конференција и меѓународни деловни средби „FUTURE OF BUILDING“ 8-9 мај 2018 година, Виена, Австрија

29.05.2018 (Семинар)
УНАПРЕДУВАЊЕ НА ПРАВOТО ЗА БЕЗБЕДНА И ЗДРАВА РАБОТНА СРЕДИНА (Законска регулатива на БЗР во Р.Македонија)

30.05.2018 (Форум)
Бизнис форум: Франција – Балкан 2018-30.05-01.06.2018, Белград

Бизнис-настани

11.12.2017 - 11.12.2017


Семинар Стопанска комора на Македонија, сала4, 5-ти кат,  Македонија

ЕФИКАСНО РЕШАВАЊЕ НА КОНФЛИКТНИ СИТУАЦИИ ВО ОДНОС НА ПОПЛАКИ/НЕЗАДОВОЛСТВО ОД КЛИЕНТИ И СООДВЕТНА ЗАКОНСКА РЕГУЛАТИВА


Еднодневна обука:

ЕФИКАСНО РЕШАВАЊЕ НА КОНФЛИКТНИ СИТУАЦИИ ВО ОДНОС НА ПОПЛАКИ/НЕЗАДОВОЛСТВО ОД КЛИЕНТИ И СООДВЕТНА ЗАКОНСКА РЕГУЛАТИВА – НАПРЕДНА МЕТОДОЛОГИЈА

11.12.2017 (понеделник)
9:30 – 15:30 часот
Стопанска комора на Македонија, сала 4 на 5-ти кат

Целта на оваа интерактивна обука претставува обезбедување на конкретни упатства и know-how за дизајнирање и спроведување на ефикасен и ефективен процес за обработка на поплаки/жалби за сите видови комерцијални или некомерцијални активности, вклучувајќи ги и оние поврзани со електронската трговија. Таа е наменета за вработените во организацијата и нејзините клиенти, подносителите на поплаки/жалби, како и други заинтересирани страни (мало продажба и големо продажба).

Информациите добиени преку процесот на обработка на поплаки/жалби може да доведат до подобрување на производите и процесите. Кога жалбите се соодветно поставени, може да ја подобрат репутацијата на организацијата, без оглед на големината, локацијата и секторот.
Справувањето со жалби преку планиран процес како што е дефинирано во секој систем на работа, може да го подобри задоволството на клиентите. Поттикнувањето повратни информации од клиентите, вклучувајќи и поплаки ако клиентите не се задоволни, можат да понудат можности за одржување или зајакнување на лојалноста на клиентите и подобрување на домашната и меѓународната конкурентност.

Имплементација на процесот за постапување со поплаки/жалби ќе биде обработена за време на обуката, и тоа преку следните теми:
- да се обезбеди пристап на клиентот до отворен директен разговор;
- да ја зајакне способноста на организацијата да ги разрешува жалбите на 
  конзистентен, систематски и одговорен начин, на задоволство на  
  подносителот;
- подобрување на способноста на една организација да ги идентификува 
  трендовите и да ги елиминира причините за поплаките, како и да ги подобри 
  операциите на организацијата;
- да помогне организацијата да создаде приод фокусиран на клиентите за 
  решавање на жалбите, и да го охрабри персоналот да ги подобри своите 
  вештини за работа со клиенти;
- да обезбеди основа за континуирано преиспитување и анализа на процесот на 
  обработка на жалбите, решавање на поплаките и подобрување на процесот.

Целна група:
-продавачи во малопродажба и/или големопродажба, вработени во сектор/процес поврзан со рекламации; вработените кои комуницираат со клиенти; менаџери кои се одговорни за решавање на поплаки/жалби/рекламации.

Цели на обуката:
Оваа обука се однесува на следните клучни аспекти во однос на постапување во однос на  поплаки/незадоволство на клиенти и ефикасно решавање на конфликтни ситуации во деловните процеси (понуда на производи и услуги, набавка, производство, финансии и слично):
- подобрување на задоволството на клиентите преку создавање средина 
  фокусирана на клиентите која е отворена за повратни информации 
  (вклучувајќи ги и жалбите), решавање на сите примени жалби и подобрување 
   на способноста на организацијата да го подобри својот производ и услуги на 
   клиентите;
- вклучување и посветеност на врвниот менаџмент преку соодветно стекнување 
  и распоредување на ресурси, вклучувајќи обука за персонал;
- т.н. признавање и решавање на потребите и очекувањата на подносителите;
- обезбедување на подносители на поплаки/жалби со отворен, ефикасен и лесен 
  начин за толкување на поплаките и незадоволството на клиентот;
- анализирање и оценување на поплаките/жалбите со цел да се подобри 
  квалитетот на производот и услугите на клиентите;
- ревизија на постапката за обработка на поплаки/жалби;
- разгледување на ефективноста и ефикасноста на постапката за обработка на 
  жалби.

Оваа интерактивна обука е во корелација со сите права и/или обврски што се предвидени со важечките законски или регулаторни барања.


Предавач:

- Михаил Китановски, интернационален бизнис и менаџмент консултант, управител на „Д2ЕМ КОНСАЛТИНГ“ ДООЕЛ - Скопје, со 22-годишно искуство во областа на менаџментот.

За сите учесници на обуката ќе биде обезбедено:
- работен материјал;
- ручек и освежување и
- сертификат за присуство на семинарот.

Краен рок за пријавување: 6 декември 2017 година.
Во прилог: Агенда и Пријавен лист.


 


Агенда на настанот
Пријавен лист
Останати документи
Аплицирај електронски / on-line


Контакт: Анита Митревска
Тел: ++ 389 2 3244057
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: anita@mchamber.mk

Контакт: Михајло Донев
Тел: ++ 389 2 3244067
Факс:++ 389 2 3244088
Контакт Центар : (02) 15015
E-адреса: mihajlo@mchamber.mk










 

Премиум покровители

Покровители

Силвер покровители

Партнери

Државни институции

Меѓународни институции

© 2008 Стопанска комора на Македонија, задржани сите права